fredag 29 januari 2010

Ronnie Grandell - framtidens namn


Nyligen hade jag det stora nöjet att lyssna på Ronnie Grandell. Ronnie höll en kurs i mental coaching. Han är oerhört professionell och förstår det att fängsla sin public med många konkreta exempel så att alla kan känna igen sig. Ronnie utmärker sig både med kunskap och mycket humor. Ronnie Grandell har ännu lite kvar med psykologi studierna vid Åbo Akademi men jag vågar ändå påstå att han är ”the coming man” när det gäller inspirerande föreläsningar om mental träning, idrottspsykologi och ledarskap i Finland. Han arbetar redan nu som coach för bland annat toppidrottare och företagsledare. Tack vare hans ödmjuka och empatiska sätt har han och kommer han ännu att skörda stora framgångar som coach och inspiratör. För mig är Ronnie Grandell framtidens namn och jag önskar honom lycka till i hans jobb/karriär. Det var definitivt inte sista gången jag har lyssnat på en av hans föreläsningar.

Inga kommentarer: