söndag 19 september 2010

Detta kallar jag för nytänkande!


För några veckor sedan kontaktades jag av Pontus från viktcentret Xtravaganza i Jakobstad. Han undrade om jag skulle vara intresserad av ett samarbete. När han presenterade idén så behövde jag inte fundera länge. Jag fascinerades direkt av nytänkandet. Xtravaganza hjälper golfspelare att gå ned i vikt under vintermånaderna och samtidigt bli bättre golfspelare med hjälp av mental träning. Och det är där som jag kommer in i bilden. Jag skall ansvara för att deltagarna utvecklar sin mentala styrka under tiden de minskar i vikt. Jag har enbart positiva erfarenheter med Xtravaganzas viktcenter i Jakobstad och är imponerad över deras professionalitet och kompetens. Därför ser jag mycket fram emot det här projektet. I fall du har hunnit bli nyfiken på projektet så ta gärna kontakt med Xtravaganza.

Inga kommentarer: